Une nouvelle ère où l’on pourra mieux comprendre ce qui influence les consommateurs sur leur parcours d’achat, leur comportement d’achat omnicanal et les opinions qui façonnent ces comportements.
COMPRENDRE LE CONSOMMATEUR CANADIEN MODERNE
Numerator OmniPanel
Canadian OmniPanel by the Numbers
0
Monthly active users sharing purchase data
0
Static Panelists meeting strict quality standard of 12 consecutive months of trip collection
0
Retailers tracked across big box, drug, pet, liquor, ecomm and more
0
%+
Trips collected digitally and growing

We know people, not panelists.
Our gamified and user-friendly consumer apps lead to a larger, more representative and highly engaged consumer panel that provides deeper consumer insights.
Passive panelists
Engaged consumers
Spotty data
Robust coverage
Traditional grocery coverage
Omnichannel and cross-category
Long data lag
Daily data updates
Extra costs for customization
On-demand customization
What, but not why
Opinions and purchase behaviour together
Nos applications de consommation ludiques et conviviales nous permettent de compter sur un panel élargi, plus représentatif et très engagé, qui fournit des perspectives plus approfondies sur les consommateurs.